Banshee Ride

Να ένας λόγος να αγχωθώ

Posted on: Μαρτίου 7, 2008

Από τη NAPCAN, μια αυστραλέζικη εταιρεία προστασίας του παιδιού.

12 Σχόλια to "Να ένας λόγος να αγχωθώ"

Γιατί να αγχωθείς Μπανσάκι;

Μέσα στα πόδια μου μεγαλώνουν δυο κουτσούβελα, όχι δικά μου, και σε πληροφορώ πως ακόμη κι αυτά που «βλέπουν και κάνουν» εκτός σπιτιού, ένας *μεγάλος* μπορεί να τα καταλύσει με μια πράξη αγάπης.

Εννοώ, ό,τι άσχημο κι αν τα επηρεάσει, εγώ, η αδελφή μου ή οι γονείς μας, μπορούμε να το κάνουμε να εξαφανιστεί, στρέφοντας την ψυχούλα του μικρού αυτου ανθρωπάκιου σε κάτι πιο Ανθρώπινο.
Χτες, η επτάχρονη ανιψιά μου ήταν στεναχωρημένη επειδή δεν θα γίνει λέει χορεύτρια – η δασκάλα της είπε ότι είναι πολύ ψηλή για να γίνει μπαλαρίνα.
Τρελαίνεται να χορεύει, ξέρεις, χορεύει ακόμη και χωρίς μουσική.
Της είπα λοιπόν, ότι αν θέλει να γίνει χορεύτρια, υπάρχουν χιλιάδες άλλοι χοροί εκτ΄ςο από το μπαλέτο… καταλήξαμε να βλέπουμε στου YouTube φλαμένγκο (Αντόνιο Γκάντες), χοροθέταρα της Πίνα Μπάους και παραστάσεις τάνγκο και περιττό να σου πω ότι όχι μόνο μετά ήταν πολύ λιγότερο στεναχωρημένη, αλλά ενθουσιάστηκε τόσο πολύ!

Εδώ ένα ξύλο γίνεται φλάουτο έτσι και του δέιξεις αγάπη, σκέψου ένα παιδί!

Ναι, Μανταλένα, συμφωνώ φυσικά )))
Άλλωστε γι αυτό λένε ότι τα παιδιά είναι «σφουγγάρια», ρουφάνε αυτό που τους δίνεις. Έχω δουλέψει αρκετά με παιδιά, κατά το παρελθόν, και παρά τα στενά πλαίσια μέσα στα οποία έπρεπε να λειτουργήσω κι εγώ κι αυτά, ήταν πραγματικά μια αποκάλυψη να βλέπω ότι αντανακλούσαν σε πολύ μεγάλο βαθμό τη διάθεση και τη συμπεριφορά μου.

Φυσικά και η αγάπη είναι τόσο σημαντική.

Να αγχωθώ όμως γιατί… η καθημερινότητα μας υπερβαίνει όλους.

Στο σημείο ας πούμε του βίντεο που είναι η γυναίκα που οδηγεί κι αρχίζει τα βρισίδια και τις χειρονομίες και το παιδί στο πίσω κάθισμα απλά αναπαράγει τη συμπεριφορά της.. Το βρήκα πιο βίαιο αυτό το στιγμιότυπο από εκείνο όπου ο πατέρας απειλεί ή χτυπά τελικά τη μητέρα. Το βρήκα πιο επικίνδυνο αν θες ακριβώς γιατί είναι πιο καθημερινό, πιο εύκολο να συμβεί.

Σκέφτομαι ότι αυτά τα κλασικά «μη βρίζεις μπροστά στο παιδί» κλπ που κάποτε τα θεωρούσα υποκρισίες πρώτου μεγέθους, ίσως έχουν κάποιο νόημα τελικά.

Δεν έχω παιδιά αλλά τα παιδιά είναι γύρω μας, παντού, παρατηρούν και μιμούνται τον κόσμο μας. Ε;

Εγώ έχω ένα παιδί πάντως.

Μέσα μου.

😉

Εγκυμονείς;
🙂

ΟΚ, αν φροντίζεις το παιδί μέσα σου, πρέπει να ζεις καλά )))

Ποτέ δεν είναι αργά για να ζήσεις ευτυχσιμένα παιδικά χρόνια.

😉

Young
by Anne Sexton

A thousand doors ago
when I was a lonely kid
in a big house with four
garages and it was summer
as long as I could remember,
I lay on the lawn at night,
clover wrinkling over me,
the wise stars bedding over me,
my mother’s window a funnel
of yellow heat running out,
my father’s window, half shut,
an eye where sleepers pass,
and the boards of the house
were smooth and white as wax
and probably a million leaves
sailed on their strange stalks
as the crickets ticked together
and I, in my brand new body,
which was not a woman’s yet,
told the stars my questions
and thought God could really see
the heat and the painted light,
elbows, knees, dreams, goodnight.

Existence is a stage on which we pass,
a sleepwalk trick for mind and heart.
It’s hopeless, I know, but onward I must go
and try to make a start
at seeing something more
than day to day survival, chased by final death.
If I believed this the sum of the life to which we’ve come,
I wouldn’t waste my breath.
Somehow, there must be more…

There was a time when more was felt than known…

– Peter Hammill

mantalena@gmail.com

Για πες!

Μια φίλη μου είναι πολύ φίλη της γυναίκας του στην Αγγλία και παραλίγο να τον γνωρίσω μια φορά… I mean, θα ήμασταν αυτή, εγώ και ο Peter…

🙂

Σχολιάστε

